Källarsökning!

Så nu har jag tagit mig i kragen och gått igenom en del av Ch's källarförråd. Det var tungt... Inte så fysiskt tungt som det var jobbigt att gå igenom alla Ginos bebissaker. Jag är en sån lipsill... Speciellt hans babygym fick tårarna att spruta, det låter så mysigt om det! (Det spelar alltså lite melodier och sånt...) Hur som helst, en hel del saker att bli av med hittade jag! Jag vet inte om allt funkar som det ska på Photobucket, men bilderna på allt är upplagda där iaf. Nu finns dessutom ett till album, SALE 2, eftersom photobucket inte kunde acceptera bilder med samma namn. Förstås... HÄR!  och HÄR!
Och ja, detta var då det som fick vattenfallet att sätta igång
 

I lördags fick vi barnvakt av våra snälla ex-grannar, anledningen var hejdåparkhäng för Brianna, som åkte till Kanada i måndags och inte kommer hem förrän när vi flyttat.
BRIBABY!


Det var också ganska tårfyllt och kändes som en spik i kistan när det gäller flytten. Allt blev liksom lite allvarligare när man sagt adjö till den första personen man inte kommer träffa på väldigt länge...

Däremot så snodde jag några finfina bilder på min (ibland) bättre hälft, och nu är jag så elak att jag postar en sån också. Men det tål att skrytas med att jag delar barn och hjärta med denna underbara uppenbarelse!

Nu är det dags att runda av igen... Men först till det viktigaste! Jag kan nog med säkerhet säga att Mattias nu leder limericktävlingen, något jag är ganska övertygad om glädjer honom. Så ge honom lite motstånd nu! För rolig läsnings skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0